Zet je artikelen op je verlanglijstje. Log in om het lijstje te bewaren of om hem door te kunnen sturen.
Klantenservice
Heb je een vraag, reactie of suggestie? Wij helpen je graag verder. Op werkdagen zit onze klantenservice van 09:00 tot 17:00 uur klaar om jouw chat, e-mail of telefoontje te beantwoorden. Daarnaast vind je hieronder antwoord op de veelgestelde vragen.
-
Bestelling afhalen
Galvanistraat 8, 6716 AE Ede
-
Stuur een e-mail
Op werkdagen binnen enkele uren antwoord
-
Live chat
Stel snel en gemakkelijk je vraag aan een medewerker
-
0318 - 43 97 97
Direct contact met een van onze medewerkers
Bekijk alle contactgegevens
Nieuwsbrief
Alle voordelen, acties en nieuwste artikelen. Meld je aan!
Direct na het plaatsen van de bestelling ontvang je van ons automatisch een bevestigingsmail. Deze e-mail ontvang je doorgaans binnen enkele minuten.
Zodra je na het plaatsen van je order de bevestigingspagina hebt gezien, is je bestelling bij ons aangekomen.
Door in te loggen op Lobbes.nl kun je de status van jouw bestellingen altijd controleren op de pagina Mijn bestellingen. Ter controle mag je ook altijd even contact opnemen met onze klantenservice via het contactformulier of telefonisch via (0318) 43 97 97.
Helaas kunnen wij niet voorkomen dat je de bevestigingsmail in sommige gevallen niet ontvangt.
Mogelijke redenen hiervoor zijn:
- Het e-mailadres is per ongeluk verkeerd getypt.
- De bevestigingsmail is door een spamfilter tegengehouden. Dan vind je de e-mail in de ongewenste mail.
- Het e-mailadres van Lobbes.nl staat tussen de geblokkeerde afzenders. Dit gebeurt helaas vooral bij e-mailadressen van Microsoft, zoals hotmail-, live- en outlook-adressen en Apple zoals icloud accounts. Volg deze eenvoudige stappen om dit op te lossen.
Artikelen mogen binnen 30 dagen na ontvangst altijd GRATIS retour.
Als je de factuur al betaald hebt, ontvang je binnen enkele werkdagen nadat de artikelen retour zijn je geld terug. Als alle artikelen uit een bestelling retour komen, ontvang je uiteraard ook de eventueel betaalde verzendkosten terug.
In het geval van breuk of manco (het aantal ontvangen artikelen is anders dan besteld) sturen we je zo snel mogelijk opnieuw de betreffende artikelen op. Loop je na het in gebruik nemen van het speelgoed tegen klachten aan? Laat het ons zo snel mogelijk weten, dan zoeken we samen naar een passende oplossing.
Je kunt onze retourprocedure gebruiken om artikelen retour te sturen. Je kunt artikelen binnen 30 dagen gratis retour sturen.(Dit is een wettelijk vastgelegde termijn en wordt het herroepingsrecht genoemd.) De kosten van de goederen die zonder overleg worden geretourneerd, worden niet voor onze rekening genomen.
Als je artikelen na overleg retour stuurt, ontvang je een verzendbewijs met een track&trace code. Bewaar dit zorgvuldig, zodat we het pakket, indien nodig, kunnen traceren. Zonder het verzendbewijs kunnen we zoekgeraakte pakketten niet traceren en vergoeden.
Zie ook onze Algemene Voorwaarden.
Bestelling geplaatst: | Bezorgkosten: |
---|---|
Tot €39,- voor 16:00 uur | €5,99 |
Vanaf €39,- voor 16:00 uur | Gratis |
Wij versturen alle zendingen als pakket, zodat ze in geval van verlies altijd zijn verzekerd. Om een snelle en veilige verzending te kunnen blijven garanderen, brengen wij een deel van de verzendkosten in rekening. Bij besteding boven de € 39,- betalen wij jouw verzendkosten. Retourneren is altijd gratis.
Gratis afhalen bij een Lobbes Servicepunt
Je weet niet zeker of je thuis bent als jouw pakket aankomt? Of ben je toevallig in de buurt? Tijdens het bestelproces in de webshop kun je aangeven dat je het pakket op wilt halen. Je kunt jouw bestelling de volgende werkdag dan gratis afhalen bij ons hoofdkantoor in Ede.
Overige landen
Bekijk hier de verzendkosten voor andere landen.
Bestellen
- Hoe kan ik bestellen?
- Ik heb geen bevestigingsmail gekregen
- Kan ik nog iets toevoegen aan de bestellin ...
Garantie & Retourneren
- Is er een retourtermijn?
- Er ontbreken artikelen in mijn bestelling
- Hoe kan ik artikelen retour sturen?